torek, 27. januar 2009

MyWork: tiskan oglas / Proglas: Finančna kriza

V torek, 20.1., se je zaključil Mladinin natečaj za Proglas - brezplačni družbeno-kritični oglas, tokrat na temo "Finančna kriza". Izbrali so štiri zmagovalne ideje. Moj predlog se ni znašel med njimi.

Kljub temu je bila Tovarna Vizij med zmagovalci. Sicer ne z mojo idejo, a vseeno. Sem radoveden glede ostalih treh izbranih predlogov, ki bodo objavljeni v naslednjih številkah Mladine.

Sam sem se odločil pokazati na kapitalistično izkoriščanje nastale finančne situacije - odpuščanje delavcev ter izsiljevanje države (subvencije, pomoč, politična podpora itd.) s stalnim izgovarjanjem na krizo. Občasno vse skupaj deluje le kot groteskna igra kapitalizma - malo odpuščamo, malo vijugamo, malo izsiljujemo, potem spet koga odpustimo in zraven zahtevamo še subvencijo in tako naprej.

(Proglas na temo "Finančna kriza")

Običajno me komentiranje aktualnih razmer in družbena kritika preveč ne zanimata - vsaj ne v "profesionalnem" smislu. Kritiziranje in opozarjanje je domena (ali del nje) umetnosti, ne oglaševanja.

"I do not regard advertising as entertainment or a form of art." - David Ogilvy

V svojem temelju oglaševanje gotovo ni ne zabava ne umetnost. Občasno pa morda vseeno lahko združimo oboje. Sporočilo umetnosti in oglaševalski način prenosa. In če je oglaševanje v čem dobro, je v prenašanju sporočila. Vsaj bilo je. Dokler se niso ti nesramni ljudje zarotili proti...nam.

7 komentarjev:

  1. Meni je pa všeč, ker sem tudi jaz ravno zadnjič razmišljala kako nekaterim ta finančna kriza pride prav za malo "pojamrat", koga odpusti, kakšno subvencijo dobit...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jup tole je zelo fajn :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lubi jaz verjamem da tebe sicer en kurc briga za tole krizo. Tudi jaz mislim da je prenapihnjena. Vendar ravno zaradi te prenapihnjenosti rata potem kriza. Tisti, ki so jo napihnili že vedo zakaj. Drugace pa subvencij ni mogoce kar tako dobiti...drugace bi jih ze jaz vzela...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne pravim da me en kurc briga za krizo, pravim samo, da je kritična misel bliže umetnosti kot oglaševanju. In da to dvoje ni nujno nezdružljivo, kar je mogoče do neke mere uresničujejo Proglasi.
    Za subvencije oz druge pomoči moraš biti podjetje "nacionalnega pomena" pa padajo milijarde.

    OdgovoriIzbriši
  5. Posojila, financiranje projektov
    Morate izpolniti svoj ​​kredit? Želite prenovo stavbe
    Nazaj, ali pa samo doma dizajn? storite
    Nakup doma ali zemljišča? Ali pa samo
    Pokrov je plačal osebno ali družino? To lahko
    Finančni dobropis za vaš kratkoročno ali dolgoročno
    Največja povračilo temelji na naravi posojila. Za več informacij
    Informacije, prosim, ne direktno pošto:corinneberthier190@gmail.com
    hvala

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni, z veseljem vas opozarjam, da sem užival resno posojilo pri posojilodajalcu, ki je odobril 10.000.000 evrov za oživitev in financiranje mojega
    podjetje. Če ga želite stopiti v stik, ga napišite

    E-pošta: davidsovi125@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni, gospod in gospa,
    Jaz sem zasebna oseba s pomembnim kapitalom, ki ga Jr na voljo resnim in poštenim posojilojemalcem. Ponujam posojila v razponu od 1.000 do 99.000 dolarjev brez hitrega časovnega zakupa in pavšalnega zneska.
    Hvala, ker ste zaupali meni.

    E-pošta: arianedubois126@gmail.com

    OdgovoriIzbriši