četrtek, 15. januar 2009

Knjiga / 2.999SIT

Že pred časom sem dobil v roke knjigo Frederica Beigbederja - 2.999SIT. Znana stvar. Oglaševalska satira. Uspešnica. In tako dalje.

Dobil sem jo od šefa. Kreativnega direktorja. Če ti direktor, za povrh še kreativni, priporoči knjigo, jo pač postaviš na vrh seznama. Pojedel sem jo v dveh dneh.

Obvezno branje za vse "agency people". No ja, tako ali tako jo je večina že prebrala. Verjetno. Potem pa vsaj obvezno branje za vse "agency-wannabe people". Ali pa recimo raje priporočeno branje. Obvezna je samo smrt in davki.


In ker sem tako pomemben, je moj izvod celo podpisan (no ja, v bistvu je bil podpis namenjen kreativnemu direktorju;). Frederic grdo piše. Ampak na srečo lepo piše.

Definitivno priporočam.

In odgovor za vse, ki jo boste brali: ne, ni bil odpuščen. He quit. ;)

1 komentar:

  1. No končno lahko še tuki napišem en komentarček...nekaj dni nazaj sem tudi sam prebral to knjigico in moram povedat, da gre res za kul zadevo, zlo zanimivo, sploh način pisanja in pa seveda sama zgodba. Octave (glavni junak namreč) predstavlja zelo fascinantno osebnost. Uživški človek, bohem, melanholičen, samosvoj, drugačen in ravno takšno je tudi njegovo življenje...mogoče je tole slišat celo kot definicija umetnika, po drugi strani pa tudi kot dobra mešanica začimb za ustvarjanje odličnih sloganov...ups "headov." Priporočam

    PS
    Če še veš za kakšno podobno zadevo (knjigo), don't keep it for yourself-tell us!

    OdgovoriIzbriši