nedelja, 25. januar 2009

Ideji tedna #3

27 sekund filozofije: oglaševanje ni več oglaševanje. Zdaj je komuniciranje. In komuniciranje je mnogo širši okvir, znotraj katerega nastajajo ideje.

Inspiracija, koščki novih idej, prebliski in nenazadnje motivacija se skrivajo povsod okoli - v knjigah, designu, umetnosti, ljudeh, bedastih forwardiranih mailih, trendih, tehnologiji... Zato je, če smo v idea-businessu, vsake toliko dobro pogledati tudi kaj drugega, kot le smešne in/ali nagrajene TV oglase.


Nummer Eins
Spet smo pri avtobusnih postajah. Spet smo pri citylightih. Nov zanimiv pristop in predvsem aktualna ideja. Kraft Foods je v, okviru kampanje za hitro pripravljeno hrano Stove Top Quick Cups, na 10 avtobusnih postajah v Chicagu poleg oglasa namestil še - eletrično gretje! Na oglasu je slogan "Cold - provided by winter. Warmth - provided by us!". V okviru akcije so čakajočim potnikom razdelili še semple oglaševanega izdelka. Čudovit stik z uporabnikom in zagotovljen word-of-mouth.


(eno od ogrevanih postajališč v Chicagu)

Nummer Zwei
Takole z enim očesom spremljam tudi dizajnerske prebliske. Spodnji ovitki za knjige so se mi zdeli blazno simpatična reč. Predvsem pa jo lahko z malo truda naredimo sami! In namesto mavrice na knjižni polici imamo umetniško delo. Kako kaj najdemo, pa je seveda druga reč...



(knjige ovijemo in...)


(...jih zložimo v vzorce!)

Spremljanje tujih idej za sprožanje lastnih? Drži, ni vse v odprtih očeh in direktnem priklopu na svetovne informacijske tokove. Ampak ne škodi. Predvsem pa je precej zabavno.

3 komentarji:

  1. Tole z knjigami je odlicna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra, ampak na žalost malce neuporabna, ker moraš potem knjige slačit, da kaj najdeš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni jih treba ravno sleči, le diskretno oštevilčiti in imeti nekje spisek domače knjižnjice.

    OdgovoriIzbriši