sobota, 17. januar 2009

Intervju z Malcolmom Gladwellom, Sobotna priloga

Današnja Sobotna priloga je presenetljivo zanimiva. Mojo pozornost je pritegnilo več stvari, predvsem pa mi je v oko padlo dvoje - eno je bil oglas, drugo pa intervju z Malcolmom Gladwellom. Kdo je Malcolm Gladwell?

Gre za avtorja večih knjig, vseh izdanih v zadnjih nekaj letih, s katerimi si je po hitrem postopku nakopal mednarodno slavo in vabila na konference. Gladwell iz sociološkega vidika obravnava tematike uspeha (Outliers: The story of success), širjenja idej (The Tipping Point: How little things can make a big difference) in odločanja (Blink: The power of thinking without thinking). Pri tem v slogu popularne znanosti razvije svoje teorije, kot je recimo tista, da je za uspeh na nekem področju potrebno vložiti 10.000 ur trdega dela. Talent pa označuje bolj ali manj pripravljenost na vlaganje tolikšne količine energije. Vse dobre teorije povzročijo vsaj nek odmev: Seth Godin ima o tem že svoje mnenje. In marsikdo drug tudi. Gladwellu je vredno posvetiti vsaj nekaj pozornosti.


(intervju v Sobotni prilogi; zaradi nemogočega arhiva na spletni strani Delo.si, mi nikakor ni uspelo narediti povezave direktno na članek, zato je tukaj kot slika)

Zakaj Gladwell? Poleg spremljanja dogajanja iz radovednosti (navsezadnje so pred časom vsi govorili o The Tipping Point in bi bilo dobro vsaj pogledati what's all the fuss about), sem se tudi odločil verjeti James Webb Youngu - najboljše knjige o oglaševanju ne govorijo o oglaševanju (če malo priredim njegove besede v "A technique for producing ideas"). Zato je vsaj The Tipping Point na moji listi, čeprav s štiriletno zamudo. Intervju v Sobotni prilogi pa je zanimiva predjed za njegovo zadnjo knjigo, Outliers.

Ni komentarjev:

Objavite komentar