torek, 13. januar 2009

"From the eyes of God!"

...je na YouTube pod komentarje napisal eden od uporabnikov. Mogoče pa res?
Gre za nov oglas z naslovom "Protect yourself", korporacije GlaxoSmithKline za izdelek Lactacyd Femina, torej intimno milo za ženske. Predvsem se mi zdi zanimivo, da jim je uspelo idejo spraviti mimo naročnika - od na pol farmacevtskih družb namreč pričakuješ konzervativnost na vsakem koraku. Avtor oglasa je agencija Grey Amsterdam.





Vprašanje je, če ima takšen oglas kakršnokoli prodajno moč. Meni deluje prej odbijajoče, čeprav mu pomanjkanja predrznosti in humorja ne gre očitati. Na hitro sem celo pomislil, da je video namenjen prej moškim kot dejanski ciljni publiki izdelka. Eno je gotovo - pogledali ste ga najmanj dvakrat;)

3 komentarji:

  1. Uf, niti najmanj okusno. Celo precej vulgarno bi rekla da je. Meni, kot (predvidevam) ciljni publiki sploh ne vzbudi želje, da bi takšno milo sploh probala. V nasprotju z oglasi, kjer poudarjajo, da je dermatološko testiran, da je zelo blag, da ima izvlečke kamilice... in podobne "pomembne", "konzervativne" zadeve. To je pač en produkt, ki ga (po mojem mnenju) ne moreš na tak način, kot so se ga lotili oni, prodajat. Higiena je pa ja ena resna zadeva. Sploh če gre za intimno nego. No, to je pač moje mnenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se kar strinjam...
    Mogoče so to kakšne fore a la "pomlajevanje branda" in "repozicioniranje izdelka", čeprav malo dvomim. Dejansko mi oglas ne deluje narejen za žensko populacijo, prej za dedce in še to kao viral za splet...edino če se vam potihem zdi zabavno in si boste to na polno pošiljale:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hja mogoče ciljajo na tiste uporabnice, ki takega mila še ne uporabljajo pa upajo, da ga vnaprej bojo npr. 14 ali 15-letnice. Potem jih bojo pa streniral na brand pa majo do 80ga mir ;)

    OdgovoriIzbriši