sobota, 4. april 2009

SOF, prvič / tvoja ideja je moja ideja

Naj najprej rečem "Hudiča! Nisem si vzel časa za blog!" Dobro, to priznanje smo dali mimo. Prejšnji teden smo bili na SOFu. Opisov dogajanja, predavanj in žurov je povsod polno. Zato raje en utrinek iz prijavljenih tiskanih del.


Za glasbo pravijo, da so vse možne zvočne permutacije izvedli že v klasični glasbi. Kar v prevodu pomeni, da si ni možno izmisliti več ničesar novega. Kaj podobnega pogosto slišim tudi za vrsto drugih področij, ki se napajajo iz "kreativnosti". Kaj si o tem mislim? Verjetno je tudi jamski človek enkrat zagodrnjal "Ne da se narediti boljše gorjače!" in udrihnil po mamutu. Mogoče se je res ne da. Je pa njegov sosed potem iznašel lok. (mimogrede, tu priporočam zgodbo Harry Harrisona - The last battle)

Prazgodovinskim modrostim navkljub - ideje se seveda kar naprej ponavljajo. Ravno danes sem v Vikend Magazinu v intervjuju z Laibach prebral njihov odgovor na novinarjevo vprašanje o izvirnosti:"V teh časih, ko ima dokazano pet ljudi na svetu vsako sekundo iste ideje [...]" Sicer ne vem kje in kako je to dokazano, ampak na SOFu sta vsaj dva človeka imela isto sekundo isto idejo:



(Votan Leo Burnett: oglas za vodo Dana; izdelek brez E-jev, vsem znanim kemičnim dodatkom hrani)


(Publicis: oglas za pašteto Argeta; izdelek brez E-jev, vsem znanim kemičnim dodatkom hrani)


Se zgodi. Spodnji oglas je prišel na tudi shortlisto.





PS: seveda, kupite blackberry, ampak ne zaradi fotoaparata...




1 komentar:

  1. Tole maš pa prav. Sicer slo trg se mi ne zdi glih idealen za kaj takega, ker je tok majhen in se take stvari hiter opazijo. na globalnem trgu pa mas full teh zadev, mislim da v predzadnjem MM-u je pisano o teh duplikatih.

    lp,m

    OdgovoriIzbriši