sobota, 11. april 2009

I reklamer spiser de pizzaer*

*v oglaševanju jedo pizze!

Drži, verjetno jih tudi marsikje drugje, ampak mi jih znamo bolje. Predvsem pa zastonj:)

Klic iz zgornjega nadstropja je z eno samo besedo zvlekel celo agencijo na pizzo velikanko. Razvajanje (bodočih) poslovnih partnerjev na tak ali drugačen način je vedno dobrodošla poteza - odnosi med ljudmi so posledično odnosi med podjetji. Zanimivo, kako nekaterim to še kar ni jasno. Drugim je. Čeprav včasih nekoliko zgrešijo, kot je Simobil v Chefovem blogu:)

Trženjska poteza Radia Ekspres je bila pri nas cmokajoče toplo sprejeta.


Dokazno gradivo št.1

Dokazno gradivo št.2

Poleg pizze so občasno na meniju tudi poslovnopartnerske torte in druge sladkarije. Da "market researcha", zaradi katerega je bilo treba pojesti šest škatel sladoleda sploh ne omenjam.

Da lačni kreativci ne naredijo nič pametnega, so že v prejšnjem stoletju vedeli v eni od čezlužnih agencij in hladilnike napolnili do vrha (žal sem pozabil, ali je šlo za agencijo Chiat/Day ali katero drugo - zgodbica je v knjigi Marka Tungata, Oglasni svet).

PS: za nedeljsko kosilo nisem ravno najbolj naklonjen nemškemu ovčarju v brusnični omaki s prilogo, vsekakor pa priporočam film Na kitajskem jedo pse (I Kina spiser de hunde:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar