ponedeljek, 27. april 2009

LondonTrip, prvič: TBWA\London

Program prvega dne ŠSDMS-jevega LondonTripa se je začel po mojem okusu – z obiskom londonske podružnice oglaševalske mreže TBWA. Seveda smo prišli kot najavljeni gostje, a so nas vseeno presenetili z res prijaznim sprejemom.


Angleški oglaševalski trg je res hardcore in zato mogoče človek pričakuje, da se podobnim obiskom ne bodo preveč posvetili. Pa so si v London/TBWA res vzeli čas za 20 slovenskih študentov.

Prezentacijo sta vodila dva izmed njihovih mlajših accountov. Majhen vpogled v DNA njihove agencije, njihovo mesto na svetovnem oglaševalskem zemljevidu, zavrteli so showreel »klasičnih« TBWA oglasov iz celega sveta, showreel zadnjih in bolj uspešnih oglasov londonske TBWA (pri nas smo recimo videli njihove oglase za Nissanov Qashqai), predstavitev njihovega »disruption« pristopa (ki načeloma sicer velja za celotno skupino TBWA, avtor koncepta Jean-Marie Dru je temelje postavil že pred leti v svoji knjigi »Disruption«). Seveda smo zatežili še s kupom vprašanj in skupinskim slikanjem.

Zabavno se mi je zdelo, da imajo svojo mineralno vodo (dobro, verjetno neko generično vodo, a šteje seveda logotip:). It's the little things.



Žal nismo dobili toura po celi agenciji (6 nadstropij, če se ne motim). Verjetno zato, ker 20 ljudi načeloma uspešno zmoti čisto vsak delovni proces (čeprav - to bi bilo čisto v skladu z njihovo disruption mentaliteto;). Če pa lahko lahko že po njihovem lobbyju sodim o vzdušju v agenciji, se imajo super. Ravno so postavljali oder za večerni koncert enega od up&rising londonskih bendov. Založili so nas še s kupom daril (med drugim z njihovima knjižicama Breaking the rules in Disruption; post na to temo še sledi) in ofišl London/TBWA vrečkami, s katerimi smo potem turistično šarmirali po celem Londonu...

Kratek posnetek lobbyja (Apple fani bodo navdušeni nad ogromnim "portretom" iPod nanota v vseh barvah - avtorji koncepta (in enakega oglasa) so ravno v TBWA\London):
(TBWA\London lobby; iPodi na začetku, na sredini je bar, na koncu TBWAjeve pomaranče hvali ŠSDMSjev trženjsko-raziskovalni mojster Blaž Bregar)

Ni komentarjev:

Objavite komentar