četrtek, 9. april 2009

MyWork: spletna akcija / UrbanaNinja

Konec nedožnosti - na letošnjem SOFu sem se prvič prijavil v tekmovalni program. Za začetek v kategorijo Mladi kreativci.

Tema letošnjih Mladih kreativcev je bila "S kolesom v mesto." Preprosto povedano - preko spleta promovirati vožnjo s kolesom namesto avtomobilom. S sodelavko Katjo Butala, ki je tokrat predstavljala art direktorsko polovico dueta, sva prijavila delo z naslovom UrbanaNinja. Naj kar takoj povem: nisva zmagala.

Projekt sva zastavila predvsem kot nekaj zabavnega - tako za naju kot za uporabnika. To bi moralo biti tudi bistvo Mladih kreativcev - je namreč projekt, ko praktično nimaš naročnika in se ti nihče na vmešava v kreativo. Pustimo, ali je to dobro ali slabo;) Recimo, da bi moralo biti v prvi vrsti zabavno. Tudi zato sva se odmaknila od dolgočasnih, mainstream benefitov kolesarjenja a la manj smoga, več zdravja in podobno.

Idej, kako enkrat "dokončan" projekt izboljšati, je zdaj seveda ogromno. Žal je bilo nekje treba potegniti črto - tudi glede tehnične izvedbe stvar ni šla najbolj gladko - in reči "to je to, oddajmo - ni več časa". Predvsem pa se v tistih parih dneh pred rokom (jasno se vse dela pet pred dvanajsto:) na koncu bolj ukvarjaš s tem, kako zadevo sploh spraviti v funkcionalno stanje, kakor kreativnim obračanjem stvari na glavo. Kakorkoli - UrbanaNinja je bila zabavna, seveda škoda, da ni zmagala, ampak kljub temu. Čestitke za zmago gredo Sašu Petku s FutureDDB.
Hmm, morda bi se tudi midva morala odločiti za banner in okoljevarstveno sporočilo? Neee:)


Predstavitveni filmček Urbane Ninje:



Delujočo aplikacijo pa si lahko pogledate tule (ne, značke ne boste dobili, ker nisva zmagala:)


http://www.urbananinja.com/



PS: da, oba veva, da je beseda ninja moškega spola, ampak UrbaniNinja se niti približno ne bi slišalo tako...kul.

1 komentar:

  1. tale zadevca je pa dobesedno cool...zlo zanimiv in kakor si že omenu zabaven način predstavitve...glede zmage, sigurno je bla kuhinja v ozadju

    OdgovoriIzbriši