Ena od poti do udeležbe letošnjega kanskega festivala je tudi YouTube-ovo video tekmovanje, o čemer sem že pisal. Prijavljenih je nekaj čez 800 videov (če gre verjeti YouTube searchu), med njimi tudi nekaj slovenskih.
Prvi del tekmovanja je zbiranje ogledov in ratingov - kar pomeni čimveč ogledov in čimveč zvezdic. Ali po domače - mobiliziraj prijatelje, njihove prijatelje, prijatelje njihovih prijateljev in prijatelje prijateljev njihovih prijateljev.
Spodaj so štirje slovenski podvigi. Če obstaja še kakšen, ga z veseljem dodam.
Sam filma žal nisem uspel sproducirati, saj je 48-hour contest padel ravno na vikendaško-hedonistično utapljanje v bazenu. Eh.
Spodaj so štirje slovenski podvigi. Če obstaja še kakšen, ga z veseljem dodam.
Sam filma žal nisem uspel sproducirati, saj je 48-hour contest padel ravno na vikendaško-hedonistično utapljanje v bazenu. Eh.
Samo kako najdejo čas za delat to res newem.
OdgovoriIzbriši