četrtek, 14. maj 2009

Če na vsak način hočete v Cannes...

...in vam ni zneslo z zmago na SOFovih Mladih kreativcih (in ni vam, razen če ste Futurin Sašo), agencija vas noče poslati, gojenje Žurnalovega fižola pa vam tudi nikakor ne gre od rok, sta tu še dve možnosti za napad na letošnji oglaševalski festival!


Obe vodita po poti videa. Kratke spletne in mobilne filme na srečo večinoma poganjajo ideje in ne denar, zato je pravi čas, da ob videu izbrišete stare asociacije na okostenelo holivudsko produkcijo.

Prva opcija: YouTube

Googlov servis YouTube se je letos povezal s kanskim festivalom in organiziral odprto tekmovanje, na katerega se lahko prijavi vsak navdušenec nad spletnim videom. Misija: sproducirati 60-sekundni film za promocijo (zaenkrat še neznane) dobrodelne organizacije oz. iniciative. Izbira tehnike filma je samo vaša.

In še catch: brief, na podlagi katerega izdelate filmček, bo objavljen 15. maja opolnoči (po GMT, torej dve uri za nami), nato pa imate točno 48 ur časa za izdelavo in upload filma.


Druga opcija: MOFILM

MOFILM je "the world's biggest short film festival", gre torej za spletne in mobilne video vsebine. Za letošnji Cannes imajo pripravljeno tekmovanje U12.

V igri je 12 globalnih blagovnih znamk - izberete si eno (ali več), preberete brief in ustvarite svoje video remek delo (Naomi Klein verjetno samo zmaje z glavo...). Rok: 8. junij. Nagrade so precej krepke, končnega zmagovalca pa bo zabaval tudi priznani režiser Spike Lee.

May the force be with you.

Ni komentarjev:

Objavite komentar