ponedeljek, 15. februar 2010

Kalidejev Kreativni Izziv

Društvo Kalidej (pax aeterna) je lansko leto organiziralo še en Kreativni izziv pod vodstvom Martina Mola. Po ohoho-veliko-časa so razkrili še zmagovalce.


Natečaj je bil pripravljen v okviru Kalidejevega portala XtremeBonbonJunkies. Dober koncept, ki pa žal nikoli ni prav zaživel.

Kakorkoli - "I feel Slovenia" Martinu Molu ni posebno pri srcu. Zato je imel natečaj en cilj - drugačen, boljši, lepši, močnejši, bolj barvit, bolj ... drugačen slogan. Zmagovalca sta Luka Bajs kot copywriter in Sanja Janša kot ilustrator in art direktor. Spodaj so njuna zmagovalna dela. Mimogrede, Sanja Janša očitno prinaša srečo na natečajih Martina Mola ;) Pa čeprav je tukaj, resnici na ljubo, najprej zmagal slogan, šele nato ga je Sanja posula s svojim čarobnim ilustratorskim praškom. 






Meni všečen je koncept "Big cities can get lonely". Uradna razlaga sicer pravi, da "[...] komunikacijski koncept Luke Bajsa temelji na uporabi različnih sloganov, ki se jih po določenem času nihče več ne bo spomnil, vsakdo pa si bo zagotovo zapomnil ime države, ki si jih je drznila uporabiti.".

Mogoče res. Sam pa mislim, da je koncept primeren predvsem za neko ožjo ciljno skupino (morda kot FB kampanja) oz. za neko posebno priložnost (turistični sejem, festival, raznorazni dogodki pač - doma in v tujini). Za kontinuirano promoviranje države na generalni ravni se mi zdi (žal je realnost takšna) preveč drzen. Poleg tega je treba upoštevati, da so takšne državne kampanje tudi notranji, ne le zunanji marketing. Zaradi česar pa predlagani koncept seveda ni nič slabši. Je le dokaz, da je danes vse težje biti vse-za-vse (o nesmiselnost česar pravzaprav že desetletja učijo marketinški učbeniki). In na srečo se to vse manj tudi poskuša biti - morda je čas, da tudi promocija države postane komunikacijsko bolj napredna ter končno začne (hah!) segmentirati trg.

1 komentar: