ponedeljek, 15. februar 2010

Moj kandidat za najbolj bedast billboard leta

Pohecati se. Ponorčevati se. Pošaliti se. Poigrati se. Z nekom. Vse lepo in prav, ampak včasih knjižni izrazi nekako ne prenesejo tistega bistva sporočila. Včasih je "zajebavati v glavo!" enostavno brez sinonimov.


Ko te praktično na izhodu iz hiše pričakajo takšni vrhunci sporočilnosti in estetike, vsaj veš, da gre dan lahko le še navzgor.


Nič nimam proti slabim idejam, navsezadnje je svet poln slabih idej. Sidra na smučarskih vlečnicah. George W. Bush. Odišavljen wc papir. Ukinitev ljubljanskega tramvaja. Štetje let. Lista je neskončna. Ampak naj mi nekdo reče, da to ni agencijsko delo. Naj mi nekdo reče, da tega Infond ni plačal. Prosim.

Sicer nisem čisto prepričan (vzemite to kot rešilno bilko, ki se je oprijemam v smrtnem strahu, da se na osamljeno lokacijo niso zavlekli in pocrkali tudi najnižji standardi agencijskega dela), če ni dotični billboard sarkastična klofuta razočaranega in precej odločnega Infondovega ... "investitorja". V tem primeru pa ... party like a rockstar!

Še teorija zarote:
Kot, da smrtni strah že sam po sebi ni dovolj, mu z ledenim dotikom pomaga še dejstvo, da je billboard prišel ven na obskurni lokaciji v zadnjih dneh pred SOFovim deadlinom. Če to stvar ... ta stvor vidim na SOFu, bom ... bom ... ne vem še, kaj, ampak nekaj bom ...

7 komentarjev:

  1. moj kandidat je plakat Alkohol ubija, ki je imel na eni strani sliko jokajočega moškega, na drugi polovici pa jojakojočo deklico ... katastrofa

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda so plačali za tole (dokaz: poenoteni fonti :D)... a j*** ga... je pa takšen, da definitivno ostane v spominu... skratka za v učbenik Osnove marketinga :P

    @almiracatovic to sta sicer bila dva đambota skupaj...mogoce bi bil edino "še" bolj neprimeren (beri aktualen) kakšem pes in napis v stilu sex ubija

    OdgovoriIzbriši
  3. Glede na to, da se tole kot banner vrti tud na spletnih straneh in na njihov spletni strani, po moje ni delo kakšnega besnega investitorja...Žal.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem opazil, da je tudi billboardov nekam veliko in se je moja favorizirana teorija ciničnega investitorja žal podrla :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @anonimen: hehe, ta bi bila dobra :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Se vidi da so nam borzniki zafural sceno ... in skuhal krizo. Ali mentaliteta Infond mafija, ali pa Medveškove vroče azijke. Da se naježiš po hrbtu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo reklama, ki te več al manj samo odvrne.

    OdgovoriIzbriši