četrtek, 22. januar 2009

MyWork: Felix kartice / Kinoteka

Najmočnejši motivator so rezultati. Izvedene ideje. Nekaj, pod kar se lahko podpišem. Zakaj ne delam v javni upravi? Ker bi prej osivel (oziroma v mojem primeru verjetno oplešavil), preden bi se lahko trkal po prsih. Pa četudi doma pred ogledalom.

Verjetno je ena od glavnih značilnosti dela v oglaševalski agenciji možnost uresničevanja idej. Pod nekatere se človek podpiše z velikim veseljem , pod druge pač z nekoliko manjšim (vsaj zaenkrat si upam podpisati pod vse kar naredim). To ne spremeni dejstva, da je lahko vir zadovoljstva tudi korporativna zloženka s stock fotografijo in rutinskim sloganom. Klient pač ni mecen, ki bi podpiral hordo wannabe umetnikov in faliranih pisateljev - vsaj ne več. Žal? Morda.

Kljub vsemu pridejo tudi projekti, ki omogočajo bistveno več zabave in, recimo, kreativnosti (s čimer sem zdaj skorajda kontradiktoren svoji lastni objavi na temo kreativnosti...). Felix kartice za festival evropskih filmov v Kinoteki so bile nedvomno eden takšnih projektov. Nastale so iz zmagovalne ideje copywriterskega festivala Kalidays. Pod okriljem omenjenega festivala je bila izvedena tudi delavnica "StartSmart - Copy&Art!", pod vodstom Nizozemcev Martina Mola (copywriter) ter Josa Van der Leeja (Art Director), žirija pa je izmed vseh nastalih del na delavnici izbrala zmagovalca. Mimogrede, Martin ima ravno zdaj nov zanimiv "natečaj". S pomočjo agencije Tovarna Vizij je bila nato ideja izvedena tudi v praksi.





Art direktor in druga polovica teama je bila Sanja Janša (njen likovni blog je super, check it out). Kartice so bile v letu 2008 prijavljene tudi na Magdaleno, kjer je ena prišla v finale v kategoriji Small promos.

PS: Predlagal sem tudi copy "Evropski film si drzne biti češki", pa je bila ideja žal cenzurirana. Meni je še vedno všeč:)

3 komentarji:

  1. Moram pohvalt tale dela, ena redkih, kjer je opaziti in zaznati oglaševanja kot kreativnost v pravem smislu. Enostavno, kratko, jedrnato predvsem pa udarno. Kot kaže umetnost oglaševanja še vedno živi! Čeprav je taka kreativnost še vedno značilna za manjše oglaševalce (v smislu proračuna), upam in verjamem da bo postala značilna, zaradi recesije, tudi za velikane (beri multinacionalke), kjer je pomoje značilno bolj kot ne "tovarniško" oglaševanje. (beri http://darijan-matevski.blogspot.com/2009/01/back-to-roots.html)
    PS
    Tovarniško tukaj nima nobene zveze s tvojim delodajalcem in pa lahko bi objavil še kakšno tvoje delo al pa vsaj spletni naslov, kjer se jih da videt....verjetno so dostopna tudi na vaši e-strani....bom pogledal.

    Lp,d

    OdgovoriIzbriši
  2. Tenx!
    Sanja res raztura v teh likovnih forah.
    Kar se tiče manjših oglaševalcev, imaš v večini primerov kar prav. Debata o umetnosti in oglaševanju je sicer brez konca, se pa strinjam, da bi moralo biti oglaševanje enostavno lepše in bolj zanimivo. Samo potem pridejo v igro "ciljne skupine", "CGPji", "komuniciranje produktnega nivoja" itd. Sej pravim, kliente čisto štekam...vseeno pa nosijo del odgovornosti, da imajo oglasi (in recimo TV oglasni bloki) tako negativno konotacijo.
    Imam namen objaviti še kaj svojega, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evropski film si drzne biti češki :) LOL, how typical for you! I LIKE IT! Škoda ker je bila ta ideja cenzurirana...

    OdgovoriIzbriši