petek, 8. januar 2010

Vas zanima, kako izgledajo...

...zavrnjene oglaševalske kampanje? Takole.


Novembra '09 sem z agencijo Studio 3S sodeloval na natečaju (t.i. "pitch") za Mercator. Natančneje, Mercatorjevo hišno blagovno znamko 5-na-dan. Agencija je poslala dva predloga - enega so pripravili znotraj hiše, drugega sva pripravila skupaj z zunanjo oblikovalko.

Brief? Sporočiti, da so na voljo novi Mercatorjevi kuponi za brezplačno sadje in zelenjavo (Mercator ima namreč vedno v akciji neko sadje, ob nakupu katerega s predložitvijo kupona dobimo še neko drugo sadje brezplačno; enako seveda velja za veggies). V brief so prav tako zapisali, da je lahko predlog nadgradnja prejšnje kampanje ali pa povsem nova rešitev. Z oblikovalko sva se odločila z prvo, saj je nama je bila prejšnja kampanja (Kompas Design) všeč in je odstopala od povprečnih akcij naših trgovcev. Ker je bil budget precej omejen, smo se odločili za ilustracijo in animacijo oz. nobenega fotografiranja in snemanja.

Suma sumarum - we lost. Mogoče preveč igriva rešitev, mogoče ni bila on-brief, mogoče piše "kuponi" s premajhnimi črkami, mogoče...pa je bil nekdo enostavno boljši. Poseben užitek pitchev je, da nikoli ne zveš zakaj tvoja rešitev ni bila izbrana, vseeno pa se poskusiš nekaj naučiti iz tega. No ja, win some, lose some. Močno pa upam, da to, kar zadnje dni videvam na billboardih, ni zmagovalna rešitev tega natečaja.


Predlog kampanje "Par v akciji!"

(samo vizuali, brez kreativnih strategij in podobnega)

designer: Tjaša Nastran
AD: Tjaša Nastran
Ctrl+C: Primož Jakin
CD: Primož Jakin

Tisk








TV storyboard (brez offa in podobnega)












Rollpano


Citylight




Knjižica s kuponi; z magnetom za postavitev na hladilnik - tako jih ne pozabimo, ko gremo v trgovino










Dodatki - majice, vhodna vratca, vrečka, degustacijski pult, označevalci cen, darilca (poličke za sadje (iz blaga oz. kartona), leseni krožnik za sadje ipd.)





3 komentarji:

  1. Kampanja se mi zdi iskreno zelo dobra. ne razumem zakaj ni šla naprej. tudi sam čakam da vidim kaj bodo naredili, ker če je sam tole potem na mercatorju nimajo pojma. go go go !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes žal ni dovolj, če si dober. Niti, če si zelo dober. Biti moraš najboljši. Kako? Hja, na to je pa težko odgovoriti.

    OdgovoriIzbriši
  3. To nima več nobene veze z biti najboljši. Marketing oddelke in trženjska komuniciranja vodijo ljudje brez tovrstnih izkušenj in ponavadi ne znajo prepoznati ali se ne upajo prepoznati dobre ideje. V velikih primerih je pa to stvar lobiranja.

    OdgovoriIzbriši