Internet je praktično sinonim za liberalnost. Cerkev je praktično sinonim za konzervativnost. Govorimo seveda o našim krajem najbolj domači cerkvi, torej krščanski. Razne raeljance, scientologe in Falun Gong sektaše pustimo ob strani. In če celo Cerkev odkriva novo komunikacijsko platformo, kaj točno se mora sploh še zgoditi, da bo v marketinških oddelkih dinozavrov zasvetila rdeča lučka?!
Danes je Cerkev odprla svoj uradni YouTube kanal. Nič posebnega? Mogoče. Razen če ste 50-in-več-letni marketinški direktor katerega od bivših socialističnih podjetij. Generacijski prepad med junaki stare garde in spletno generacijo je noro širok. Kaj šele, če ste 81-letni papež. A celo Cerkev ni mogla spregledati nove komunikacijske paradigme. Kako in zakaj si to lahko privoščijo podjetja, je vprašanje, na katerega odgovor iščem že dalj časa. Morda lahko njihovo situacijo ilustriram z znanim nesporazumom Galileja s Cerkvijo. Le da je Galilejev 1.463.632.361 (ocenjeno število uporabnikov interneta 30.junija 2008). Tokrat bo malo težka vse postaviti na grmado. Cerkev je to že ugotovila.
Kot zanimivost in ker že hvalim Cerkveno spletno angažiranje: nekoliko morbidno, a priljubljenega prejšnjega papeža lahko spremljate tudi posthumno in to v živo preko spleta! Verjetnost, da se bo v grobnici zgodilo kaj zanimivega, je sicer blazno majhna (navsezadnje so minili že precej več kot trije dnevi). Če pa se bo, boste tako med prvimi, ki bodo to izvedeli;)
Ni komentarjev:
Objavite komentar