sobota, 10. januar 2009

Online in offline ideja tedna #1

Ena od lepot interneta je možnost skorajda real-time (in pogosto tudi brez skorajda) spremljanja "moje", oglaševalske, industrije. Ena od lepot omenjene industrije je njena prepojenost z idejami - dobrimi in slabimi. In ena od lepot objave svežih dobrih idej je, da si jih bom zagotovo zapomnil!

Offline ideja
Nemška internetna potovalna agencija Expedia.de se je v kratki kampanji za potovanja v Italijo povezala s coffee-shoppom Deli Star in ustvarila nov medij - spenjeno mleko! Za komuniciranje ugodne cene so uporabili le kapučino, šablono in malo čokolade v prahu. Ostale informacije so natisnjene na prtičku pod kapučinom.





Online ideja
Facebook aplikacija za Burger King, "Whopper Sacrifice", zahteva od uporabnika žrtvovanje desetih Facebook prijateljev v zameno za hamburger Whopper. Kako zadeva deluje? Naložimo aplikacijo iz BurgerKingove spletne strani, izberemo deset prijateljev, ki jih aplikacija odstrani iz seznama naših FB prijateljev ter jim pošlje obvestilo, da so bili žrtvovani v dobro hamburgerja - in orjaški Whopper je naš!


Zabavno, interaktivno, funkcionalno, povezano z offline koristmi ter velikim viralnim potencialom. Samo v času pisanja te objave so ameriški Facebook uporabniki žrtvovali 4.240 prijateljev (skupno smo v tem trenutku že pri številki 73.462), število uporabnikov aplikacije pa je že preseglo 15.000. Mimogrede - avtor kampanje (in aplikacije) je agencija Crispin Porter + Bogusky, letošnja Agencija leta (po izboru revije Creativity).

Prej ali slej bo tudi slovenskim agencijam uspelo spraviti kakšno zanimivo aplikacijo mimo klientov. Upam.

6 komentarjev:

  1. ti boš bil prvi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Primož, ampak tam na desni pa nisi vseh svojih funkcij naštel ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pravi je v današnjem svetu hamburger pomembnejši od prijateljev ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Ljubo: Itak :)

    @Tanja: kaj pa fali? Če imaš v mislih razne štirinoge manifestacije prijateljstva - no go, sistah!

    @Breda: ain't it cool?;) Naslednji korak bi lahko bil združevanje obojega in imamo hamburger iz prijateljev! Daje "žrtvovanju prijateljev" čisto nov pomen:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, to bi dalo izrazu "gremo na piknik" čist nov pomen ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pojma nimam kaj sem misla

    OdgovoriIzbriši