Spletni video je odprl nove možnosti agencijskega sproščanja kreativnosti in nove fronte medsebojnega obračunavanja blagovnih znamk. Recimo Heineken in Bavaria.
Spoof oglasov je vse polno. Veliko jih pravzaprav ne spada v kategorijo "oglas", saj pogosto sploh ne oglašujejo ničesar, temveč so bolj namenjeni zabavi ali sarkastičnemu sproščanju energije. Sploh na YouTube najdemo cel kup t.i. "user generated" oglasov, ki jih sprožijo popularni originali - recimo Cadburry gorila.
Seveda pa se tudi blagovne znamke včasih povsem odkrito zbadajo med seboj (tu je sicer treba omeniti, da je to "zbadanje" seveda multimilijonski posel). Lahko skozi samostojen oglas - recimo tale:
Ena opcija je tudi spoof oglas. Tokrat je pivovarna Bavaria hitro odgovorila na Heinekenov originalni video, ki je v kratkem času nabral res veliko ogledov (eden od videov na YouTubeu ima trenutno že preko 1.800.000 ogledov). Skozi spodnja dva videa vam postane popolnoma jasno, kaj je spoof oglas.
Original Heineken video:
Odgovor pivovarne Bavaria:
Seveda pa se tudi blagovne znamke včasih povsem odkrito zbadajo med seboj (tu je sicer treba omeniti, da je to "zbadanje" seveda multimilijonski posel). Lahko skozi samostojen oglas - recimo tale:
Ena opcija je tudi spoof oglas. Tokrat je pivovarna Bavaria hitro odgovorila na Heinekenov originalni video, ki je v kratkem času nabral res veliko ogledov (eden od videov na YouTubeu ima trenutno že preko 1.800.000 ogledov). Skozi spodnja dva videa vam postane popolnoma jasno, kaj je spoof oglas.
Original Heineken video:
Odgovor pivovarne Bavaria:
Ni komentarjev:
Objavite komentar