Mlajša je ciljna skupina, težje jo je dobiti pred televizijo (rang Telebajskov ne šteje). To pokaže praktično vsaka raziskava o medijski potrošnji. Izgleda pa, da se bo ta trditev počasi postavila na glavo - televizija se vrača v velikem slogu! Le da tokrat na spletu.
Očitno možje v sivih oblekah, ki razporejajo marketinške budgete, le dojemajo, da televizija ni televizija le, če jo lahko vržeš na tla. Odpelješ na servis. Ali ji brišeš prah z ekrana. Pravzaprav to velja za vse medije - (marketinška) skepsa pri internetu izhaja iz njegove neoprijemljivosti. Če ne morem prijeti, me ne zanima. A generacijam, ki znajo na list papirja iz glave narisati razporeditev črk na QWERTY tipkovnici, to pravzaprav sploh nikoli ni bilo merilo. Šteje le "engagement" - če vsebina pritegne mojo pozornost, me zanima. Naj gre za komercialno vsebino, spletni forum, MSN, blog...
Internet je platforma z neskončnimi možnostmi "engagementa". In ker je treba uporabnike loviti tam kjer so, namesto jih gnati tja, kjer ne želijo biti, se na splet selijo tudi televizije (za ilustracijo: Daily Show želim gledati na svojem laptopu med čakanjem na vlak, ne ob 23.00 na domačem kavču, kamor me hoče spraviti TV spored). Internet bo redefiniral pojem televizije - navsezadnje je npr. YouTube ogromna video-on-demand televizija pa na prvi pogled nima kaj dosti skupnega s POPtv. Eno je gotovo - pozabimo lahko na model vsebina-oglasni blok-vsebina. In na tiskane TV sporede.
In prej omenjeni možje v sivih oblekah odpirajo mošnjičke. In spletne televizije poganjajo kot gobe po dežju. Adidas.tv, Hulu, že omenjeni YouTube, pravkar pokopani Bud.tv, v domačih logih pa recimo Večer video in PopTV. Na billboardih zdaj lahko zasledimo še napovednike za KlikTV. Slednji štarta konec februarja. Prva slovenska ekskluzivno spletna televizija? Upoštevaje tradicionalno razumevanje televizije - verjetno. Bud.tv je propadel predvsem zaradi nesposobnosti ustvarjanja zadostne količine vsebin. Zanimivo bo spremljati, kako se bo tega izziva lotil KlikTV. Da le ne bo preveč naslanjanja na tako opevani buzzword user-generated-content...
Update 2.3. : KlikTV ni le spletna televizija, ampak jo lahko spremljamo tudi preko oriđinale televizijskega sprejemnika. Ne vem, od kje sem dobil idejo, da bo šlo za online-only TV. Mogoče me je zavedlo njeno ime. My bad.
Internet je platforma z neskončnimi možnostmi "engagementa". In ker je treba uporabnike loviti tam kjer so, namesto jih gnati tja, kjer ne želijo biti, se na splet selijo tudi televizije (za ilustracijo: Daily Show želim gledati na svojem laptopu med čakanjem na vlak, ne ob 23.00 na domačem kavču, kamor me hoče spraviti TV spored). Internet bo redefiniral pojem televizije - navsezadnje je npr. YouTube ogromna video-on-demand televizija pa na prvi pogled nima kaj dosti skupnega s POPtv. Eno je gotovo - pozabimo lahko na model vsebina-oglasni blok-vsebina. In na tiskane TV sporede.
In prej omenjeni možje v sivih oblekah odpirajo mošnjičke. In spletne televizije poganjajo kot gobe po dežju. Adidas.tv, Hulu, že omenjeni YouTube, pravkar pokopani Bud.tv, v domačih logih pa recimo Večer video in PopTV. Na billboardih zdaj lahko zasledimo še napovednike za KlikTV. Slednji štarta konec februarja. Prva slovenska ekskluzivno spletna televizija? Upoštevaje tradicionalno razumevanje televizije - verjetno. Bud.tv je propadel predvsem zaradi nesposobnosti ustvarjanja zadostne količine vsebin. Zanimivo bo spremljati, kako se bo tega izziva lotil KlikTV. Da le ne bo preveč naslanjanja na tako opevani buzzword user-generated-content...
Update 2.3. : KlikTV ni le spletna televizija, ampak jo lahko spremljamo tudi preko oriđinale televizijskega sprejemnika. Ne vem, od kje sem dobil idejo, da bo šlo za online-only TV. Mogoče me je zavedlo njeno ime. My bad.
Ni komentarjev:
Objavite komentar