četrtek, 26. februar 2009

Kampanja: "Quick, get that dog some Alpo!"

Če se vam zdita pasja masaža in pasja yoga ena velikanska neumnost, ima Alpo, Nestlejeva znamka hrane za pse, rešitev za vas. Vprašanje je le, če ima Alpo rešitev tudi zase - na YouTubeu kampanja zavija v napačno smer. Zaenkrat sicer le v manjšem obsegu.


Skrb za repate in kosmate gre včasih že v bizarno: holivudski frizerji, pedikerji, yoga učitelji in fitnes trenerji - vsi si želijo vašega ljubljenčka (predvsem pa vaš denar). In v agenciji Fallon (verjetno najbolj poznana po Cadburryjevi gorili), ki stoji za Quick, get that dog some Alpo! kampanjo, so očitno ocenili, da je celotna zadeva že tako groteskna, da se bodo z njo strinjali vsi "normalni uporabniki" domačih živali. In verjetno množično drli po Alpo. Spletna stran, "lost dog" plakati in spletni videi - Alpo rešuje vašega psa pred novodobnim pomehkuženjem.

Svoje gverilske napore so prikazali v spodnjem filmu:



Vse lepo in prav - čeprav sumim, da ciljna skupina pasjih salonov ni niti blizu ciljni skupini Alpa. In drugi problem - Alpo je očitno "garbage, it's like eating crap McDonald's every day of your life" (komentar uporabnika na YouTube-u).

Video ima na YouTube-u sicer šele dobrih 4700 ogledov. In 18 poraznih komentarjev, ki (v to sem še kar prepričan) vsakega gledalca odvrnejo od nakupa. S slabim proizvodom je pač opevana dvosmerna komunikacija tudi dvorezen meč. Namesto 4700 evangelistov tako dobimo 4700...emm..antikristov?




Ideja pa mi je še vedno simpatična. Če drugega ne, so vsaj absurdi v videu precej zabavni. 375 dolarjev na uro za masažo apatičnega psa?

Ni komentarjev:

Objavite komentar