Headline je včasih duhovit, včasih resen, enkrat pameten, drugič butast. V nekaterih primerih pa je billboard pač prebedast in headline-u ne ostane drugega, kot da pove, kaj ta hudič sploh je.
Najprej nenagradna igra. Uganite, kateri je original:
Exhibit A
Exhibit B
Headline sem seveda podlo izkoristil kot iztočnico v robantenje čez sporočilno in estetsko prikrajšane billboarde. Vsake toliko se namreč najde kakšna zadeva, ki me zbode - predvsem, kadar zbodljal izhaja iz produktnega nivoja. Nekatere stvari so že v osnovi bedasto zastavljene in ne potrebujejo copyjev, da jih še malo bolj podebilijo...no, takšne stvari me zbodejo.
To je enostavno stran-metanje denarja. In ne, tudi v živo vse skupaj ne izgleda nič bolj privlačno. Subrininim mojstrom ne bi škodilo, če si vsaj na hitro pogledajo smernice, ki jih narekujejo največji iz njihove branže - pri raznoraznih aromatherapy, lifestyle in relaxation gelih za prhanje je pač estetika relativno pomembna reč. Nič čudnega, da Fructis in L'Oreal v oglase kar naprej dajeta na pol nage, tuširajoče se osebe - se vsaj ve, da ne prodajata sadja in zelenjave.
In če še zlobno pokomentiram Subrinin "Strawberry Sorbet" - verjetno bi prodali več sladkega preliva kot gela za tuširanje...
To je enostavno stran-metanje denarja. In ne, tudi v živo vse skupaj ne izgleda nič bolj privlačno. Subrininim mojstrom ne bi škodilo, če si vsaj na hitro pogledajo smernice, ki jih narekujejo največji iz njihove branže - pri raznoraznih aromatherapy, lifestyle in relaxation gelih za prhanje je pač estetika relativno pomembna reč. Nič čudnega, da Fructis in L'Oreal v oglase kar naprej dajeta na pol nage, tuširajoče se osebe - se vsaj ve, da ne prodajata sadja in zelenjave.
In če še zlobno pokomentiram Subrinin "Strawberry Sorbet" - verjetno bi prodali več sladkega preliva kot gela za tuširanje...
Ni komentarjev:
Objavite komentar