sreda, 6. maj 2009

S fižolom v Cannes

Od danes naprej sem vrtnar. Če mi letos že z oglaševalsko kreativo ni uspelo priti v Cannes, mi bo pa s fižolom! Vsaj tako pravi Žurnal s svojo akcijo, namenjeno slovenskim oglaševalskim in medijskim agencijam.


Mednarodni oglaševalski festival v Cannesu letos poteka med 21. in 23. junijem. Navkljub govoricam o letošnjem precej manjšem obisku, izgubljanju privlačnosti in okrnjenih zabavah, je in bo ostal najprestižnejši dogodek v oglaševalski industriji. Razlogi za obisk so lahko takšni in drugačni, eden od njih pa sliši na ime "zastonj all inclusive" - in tu pride v igro Žurnalovo tekmovanje.




V Cannes bodo namreč za tri dni poslali dve osebi iz zmagovalne agencije, ki ji v dobrem mesecu uspe vzgojiti višji fižol od vseh ostalih agencij. Zanimivo, kako daleč se lahko pride le z bambusovo palico, vrečo zemlje, loncem za rože in semeni fižola.


Loterijska srečka v štirih delih in naša dizajnerka Tanja

Glede na all-expenses paid naravo nagrade, pričakujem krvoločen boj med slovenskimi agencijami. Pri fižolu se ne gre zanašati le na srečo, zato sem že vpoklical vodilne slovensko hortikulturne strokovnjake in JEK prijazno ponudil, naj kakšen sod svojih odpadkov dostavijo kar meni.

Ne glede na teorije zarot, ki jih lahko kujemo okoli podobnih podvigov, so le-ti dokaz, da je marketing vedno usmerjen v ljudi - tudi kadar temu rečemo B2B. Meni so takšne trženjske akcije čisto simpatične. Enkrat ti Radio Ekspres dostavi pizzo, drugič Žurnal fižol...

Ni komentarjev:

Objavite komentar