Konec nedožnosti - na letošnjem SOFu sem se prvič prijavil v tekmovalni program. Za začetek v kategorijo Mladi kreativci.
Tema letošnjih Mladih kreativcev je bila "S kolesom v mesto." Preprosto povedano - preko spleta promovirati vožnjo s kolesom namesto avtomobilom. S sodelavko Katjo Butala, ki je tokrat predstavljala art direktorsko polovico dueta, sva prijavila delo z naslovom UrbanaNinja. Naj kar takoj povem: nisva zmagala.
Projekt sva zastavila predvsem kot nekaj zabavnega - tako za naju kot za uporabnika. To bi moralo biti tudi bistvo Mladih kreativcev - je namreč projekt, ko praktično nimaš naročnika in se ti nihče na vmešava v kreativo. Pustimo, ali je to dobro ali slabo;) Recimo, da bi moralo biti v prvi vrsti zabavno. Tudi zato sva se odmaknila od dolgočasnih, mainstream benefitov kolesarjenja a la manj smoga, več zdravja in podobno.
Idej, kako enkrat "dokončan" projekt izboljšati, je zdaj seveda ogromno. Žal je bilo nekje treba potegniti črto - tudi glede tehnične izvedbe stvar ni šla najbolj gladko - in reči "to je to, oddajmo - ni več časa". Predvsem pa se v tistih parih dneh pred rokom (jasno se vse dela pet pred dvanajsto:) na koncu bolj ukvarjaš s tem, kako zadevo sploh spraviti v funkcionalno stanje, kakor kreativnim obračanjem stvari na glavo. Kakorkoli - UrbanaNinja je bila zabavna, seveda škoda, da ni zmagala, ampak kljub temu. Čestitke za zmago gredo Sašu Petku s FutureDDB.
Hmm, morda bi se tudi midva morala odločiti za banner in okoljevarstveno sporočilo? Neee:)
Predstavitveni filmček Urbane Ninje:
Delujočo aplikacijo pa si lahko pogledate tule (ne, značke ne boste dobili, ker nisva zmagala:)
PS: da, oba veva, da je beseda ninja moškega spola, ampak UrbaniNinja se niti približno ne bi slišalo tako...kul.
tale zadevca je pa dobesedno cool...zlo zanimiv in kakor si že omenu zabaven način predstavitve...glede zmage, sigurno je bla kuhinja v ozadju
OdgovoriIzbriši