Slovenska agencija Imelda Ogilvy je za svoj radijski oglas za Hansaplast ušesne čepke prejela zlato nagrado na tekmovanju David Awards. Kot pravi razlaga, "a radio ad neatly demonstrating the advantage of the product - silence."
Vsekakor si vsako takšno priznanje kreativnosti zasluži čestitke. Torej najprej čestitke avtorjema Juretu Požunu in Andreju Baši.
Po drugi strani pa pri takšnih "oglasih" človek ne more mimo njihove prodajne šibkosti. Imeldi Ogilvy oz. avtorjema oglasa ničesar ne očitam, njun oglas si le sposojam za primer festivalskega oglasa, ki prepriča žirijo - bolj težko pa potrošnike. Sicer pa festivalski oglasi večinoma niso mišljeni za dejansko prikazovanje (razen seveda enkrat, ker tako pač zahtevajo pravila) - dejstvo, ki v oglaševalski stroki sproža vprašanja, čemu so sploh še namenjeni festivali. David Ogilvy je v knjigi Ogilvy on advertising posvetil kar nekaj vrstic festivalskim nagradam in (verjetno s precejšnjim veseljem) zapisal tudi ugotovitve, da je ne-vem-več-koliko dobitnikov ene od ameriških nagrad (Clio) na trgu povsem pogorelo.
Verjetno je tudi zato npr. Paul Arden v It's not how good you are, it's how good you want to be zapisal "Do not try to win awards".
Ampak...le zakaj bi vedno poslušali Paula Ardena;)
PS: tekmovanje David Awards je namenjeno le agencijam v mreži Ogilvy, zmagovalni oglas pa lahko poslušate tule. Poglejte tudi članek na portalu Marketing Magazina.
Ni komentarjev:
Objavite komentar