TBWAju je sledil VisitLondon, uradna turistična (in še kaj) organizacija Londona. Od leta '63 dalje je njeno poslanstvo prodajanje - mesta. Organizacija se je zdela dobra izbira za drugo postajo ŠSDMSjevega marketinškega izleta, še posebno, ker v London prihajajo olimpijske igre.
Od OI potem ni bilo kaj dosti. Že takoj na začetku je naša gostiteljica povedala, da zaenkrat z olimpijskimi nimajo kaj dosti stika, Visit London bo večinoma poskrbel le za novinarje. Vendar pa je za prodajanje 12-milijonske vasi potrebnega kar nekaj marketinškega znanja, zato iz našega (firbcasto-izobraževalnega) vidika odmik od olimpijskih iger ni pomenil nikakršne škode.
(ŠSDMS v drobovju Visit London, med razlago o komuniciranju Londona; slika je ukradena iz spletne strani ŠSDMS)
(ŠSDMS v drobovju Visit London, med razlago o komuniciranju Londona; slika je ukradena iz spletne strani ŠSDMS)
Visit London 90% svojega letnega proračuna pokrije z davkoplačevalskim denarjem, kar znese okoli 13 milijonov funtov. Ostalih 10% dobijo z raznimi manjšimi aktivnostmi. Pri promociji mesta so usmerjeni predvsem v dva segmenta obiskovalcev (najširše gledano, seveda) - turiste in poslovne turiste, kamor spadajo vsi sejmi, korporacije, konference itd. London v turizmu namreč zaposluje preko 250.000 ljudi (z vsemi gostinci in hotelirji vred), zato je ta panoga ena od življenjsko pomembnih za mesto. Temu primerno je urejena in financirana tudi organizacija Visit London. Tudi zato je razgled z njihovega okna takšen:
London Tower Bridge z okna Visit London. Stavba na desni je londonski "magistrat", kjer uraduje The Mayor of London, Boris Johnson.
Mayor of London:
Ena od dveh naših sogovornic, Francozinja Severina, odgovorna za poslovni turizem, pravi, da je "fighting the negative perception of London" ena od njihovih večnih nalog. Kar v praksi pomeni, da vas želijo prepričati, da v Londonu ni kar naprej dež ter da hrana ni zanič. Po mojih izkušnjah imajo kar prav.
Pokazali so nam tudi novo oglaševalsko kampanjo, ki sicer še ni štartala (in zato nimam slik), je pa izpeljanka iz obstoječe (slike spodaj). Nova kampanja je namenjena predvsem tujemu trgu, stara pa domačinom, torej Britancem.
(vsi trije vizuali so iz obstoječe kampanje, avtor je londonska agencija Rainey Kelly Campbell Roalfe iz mreže Young&Rubicam. Na kratko RKCR/Y&R - in ne, nikjer drugje ne srečate toliko začetnic kakor v oglaševanju:)
Vijugasta črta, ki je rdeča nit vseh vizualov, je Temza. Njeno obliko s tistim velikim zavojem prepoznajo praktično vsi Angleži. Nekako tako kot vsi Slovenci prepoznamo svojo "kuro". In zakaj nova oglaševalska kampanja? Ker so ugotovili, da - neverjetno - tujci pravzaprav nimajo pojma kakšno strugo si je Temza izbrala in jim zato črta na mikrofonu in ognjemetu ne pove kaj dosti;)
Visit London je tako organizacija, na katero se obrnete, če želite za svoj mega event zapreti Tower Bridge ali pa le pogledati kaj se bo v Londonu dogajalo tistih par dni, ko boste tam. V ta namen priporočam njihovo spletno stran, VisitLondon.com.
Ni komentarjev:
Objavite komentar