sobota, 31. oktober 2009

Zgodba o plastiki

Tri dni nazaj sem za darilo dobil L-bands zapestnico. Všeč mi je, koliko zgodbe so avtorji navili okoli tako preprostega izdelka.


L-bands imajo meni zelo simpatičen product design - od same zgodbe do pakiranja. Sam izdelek je zelo preprost - iz lokalne bolnice si "sposodiš" par škatel plastičnih zapestnih trakov, jih potiskaš in oviješ okoli kosa stiroporja. Ostalo je marketing.



"From L-planet with love!" oz. iz Prage z ljubeznijo, saj za vsem skupaj stojijo Čehi. Spletna stran sicer pravi, da za vsem skupaj stojijo vesoljci. Na srečo so to očitno sami E.T.-ji ("We are in this planet to make friends!"). Vse skupaj je predstavljeno skozi tri poglavja ("Arriving to Earth", "What is L-bands" in "First humans contacted"). Na samem pakiranju še najbolj preprosto piše, kaj L-band je - "Used UFO for sale". In čeprav gre le za plastično zapestnico (ali ravno zato!), se mi zdi to lep primer dodajanja vrednosti skozi storytelling.

Pripovedovanje zgodb je in. Ker nam jih manjka. Ker ni več sedenja ob ognju in poslušanja modrecev. Ker je znanost ubila pošast iz Loch Nessa. Ker med branjem zadnjih novic o arbitražnem sporazumu ni časa za Walta Disneya. Ker je Beowulf zanič film.

In vse blagovne znamke, ki si tako želijo, da jim kupci sedimo ob nogah in poslušamo z odprtimi usti, naj se naučijo posedeti v gugalniku ob prasketajočem ognju in začeti pogovor z:"Pred davnimi, davnimi časi..."





Na njihovi spletni strani so L-bands skoraj prepoceni (6eur s poštnino vred - nizka cena je sicer dobrodošla, vendar sem mnenja, da bi se, že zaradi brandinga, morala razlikovati od cen podobne plastike na stojnicah). Večina dizajnov žal ni čisto po mojem okusu. Se pa najde kakšen zanimiv. Pri katerem seveda kot po pravilu piše SOLD OUT. Eh, čehi eni. Oziroma, Čehi eni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar