Letošnjega Golden Druma je konec. Slovensko čast v tekmovalnem oglaševalskem delu je reševala agencija Saatchi&Saatchi z osvojenim srebrnim bobnom.
Nagrado je dobila njihova akcija Toyota Greeting Card, v kategoriji outdoor/automotive.
Gre za nalepko z napisom SREČNO, ki jo vozniki Toyot (in drugih avtomobilov, seveda) prilepijo na zgornjo zavorno luč. Ob vsakem zaviranju tako voznikom za seboj zaželimo srečno...zaviranje? Mogoče tudi, predvsem pa Novo leto, saj je akcija potekala v prazničnem decembru 2008.
Pod kampanjo so podpisani kreativni direktor Matej Kodrič, art direktor in designer Aleksandar Jordačević ter tekstopisci Tine Ačimovič, Irena Marčetič in Matej Kodrič.
Gre za nalepko z napisom SREČNO, ki jo vozniki Toyot (in drugih avtomobilov, seveda) prilepijo na zgornjo zavorno luč. Ob vsakem zaviranju tako voznikom za seboj zaželimo srečno...zaviranje? Mogoče tudi, predvsem pa Novo leto, saj je akcija potekala v prazničnem decembru 2008.
Pod kampanjo so podpisani kreativni direktor Matej Kodrič, art direktor in designer Aleksandar Jordačević ter tekstopisci Tine Ačimovič, Irena Marčetič in Matej Kodrič.
to me spomni na velenje in napise srečno za rudarje ko gredo dol :) drgač pa res kul zadeva, razen če pomislim da lahko zadeva koga presenet ko prvič vidi in pozabi do konca na bremzo pritisnit :)
OdgovoriIzbriši