ponedeljek, 27. julij 2009

Naomi Klein: No logo

Zamujam sicer kakšnih sedem let, saj je v tem času knjigo prebralo že pol sveta, ampak No Logo je tudi z zamudo (žal) še vedno aktualna knjiga.


Kaj?
Svetovna družba, blagovne znamke, politika, tretji svet, globalizacija, potrošništvo, kultura, prvi svet, multinacionalke, Zemljani in happy ending z vprašajem.

In še: maksimizacija dobička, marketing odnosov, izginjanje javnega prostora, razprodaja sveta, konzumacija družbe in krepitev uporniškega gibanja.

Za koga?
Knjiga za vse, ki ste že opazili, da živite v svetu blagovnih znamk. In za vse tiste, ki še niste. Za vse, ki vam je to všeč. In za tiste, ki vam ni. In (morda) tudi potrditev za tiste, ki verjamete v možnost alternativne družbe, v katere sredici je človek, ne blagovna znamka - niste edini.


Če ste (ali želite biti) sposobni kritičnega pogleda na svet okoli sebe, je No logo obvezno branje. V nasprotnem primeru si prihranite čas in se ne trudite s 458 stranmi drobnega tiska brez slikic.


Izjemno argumentirana kritika največjega poslovnega prevzema vseh časov - sveta. Knjiga, ki odpira serijo vprašanj in praktično zahteva premislek o naši vlogi v oblikovanju svetovne družbe - častim pijačo vsakomur, ki zna povedati ZA kaj je, ne le PROTI čemu je.

Podroben opis vsebine si raje poglejte na Amazonu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar