sreda, 15. julij 2009

Kaj je prodajni vitriol?

Ali z drugimi besedami - kaj spreminja izdelek v denar?

Joški.



Gre za "test Ultimo nedrčkov, ki je pokazal, da tesno prilegajoči nedrčki, kot so Ultimo, pomagajo zmanjševati tveganje neželenega razkazovanja [na vlakih smrti]." Skoraj obožujem Američane in njihovo sposobnost pakiranja pornografije v znanstvene teste. Preko 600.000 ogledov na YouTube-u je samo dokaz, da se ljudje res zanimajo za znanost...

Istočasno se človek skoraj mora vprašati, če ni vse skupaj že malo preneumno. Odgovora nimam. Eno je gotovo - joški prodajajo.

Post scriptum minuta za splošno razgledanost: vitriol je približek alkemističnega kamna modrosti, ki naj bi navadne kovine spreminjal v zlato.

1 komentar:

  1. Everybody would like to ride THAT train... ;) Sicer pa, da to tkole zapakiraš v znanost morš bit kr brihten...al pa naiven.

    OdgovoriIzbriši