Agencijski kreativci s(m)o seveda zlobni ljudje brez predsodkov, zato občasno nastane tudi kakšen oglas, ki je enostavno - kdo bi si mislil! - zloben in brez predsodkov.
Nerodno je le, da se takšne stvaritve širši javnosti običajno ne zdijo tako zabavne, kot samim avtorjem. Večinoma to niti ni problem, saj takšna dela ostanejo skrita v kreativnih oddelkih in internih šalah. Občasno pa skozi agencijska vrteča se vrata tudi kaj uide...
Tako kot recimo v primeru agencije DDB Sao Paulo (ene od trenutnih top kreativnih agencij) in njihovega oglasa za WWF z naslovom "9/11". Ti dve številki v kombinaciji z oglaševanjem že sami po sebi prižgeta rdečo lučko z napisom "You don't wanna go there." Brazilci so jo očitno spregledali, poleg tega pa jih je gnala še sla po slavi in lahkih ženskah, ki (bojda) pridejo z zmago na festivalih - tako so delo prijavili na The One Show (kjer je dobil eno od nagrad) in tudi na Cannes. Zaradi vsebine oglasa je sledil cel požar...
... v katerem je prišlo na dan, da oglasa naročnik sploh ni potrdil; da je bil objavljen le enkrat (in je bil zato lahko prijavljen na festivale - taktika, ki žal ni neznana večini, tudi naših, agencij - o tem enkrat drugič); da so vodilni DDBjevi možje enostavno lagali o njem in tako naprej (celotno zgodbo ima AdAge tule in tule).
Lagal bi, če bi rekel, da mi zadeva ni všeč - sem pač zloben in brez predsodkov. Istočasno pa mi je popolnoma jasno, da takšen oglas ni primeren za javnost. Žalitev občinstva redko prinese željene rezultate. Ena od prvih lekcij oglaševalske kreative, ki sem se jih naučil (hvala Martin Mol) je bila "Tell me I'm pretty without saying he's ugly". Ali z drugimi besedami - tsunami ni grozen zato, ker je še hujši od 9/11...
(nagrajeni print oglas - klikni za večjo sliko)
(video oglas, za katerega so sprva zanikali, da so ga naredili)
Tako kot recimo v primeru agencije DDB Sao Paulo (ene od trenutnih top kreativnih agencij) in njihovega oglasa za WWF z naslovom "9/11". Ti dve številki v kombinaciji z oglaševanjem že sami po sebi prižgeta rdečo lučko z napisom "You don't wanna go there." Brazilci so jo očitno spregledali, poleg tega pa jih je gnala še sla po slavi in lahkih ženskah, ki (bojda) pridejo z zmago na festivalih - tako so delo prijavili na The One Show (kjer je dobil eno od nagrad) in tudi na Cannes. Zaradi vsebine oglasa je sledil cel požar...
... v katerem je prišlo na dan, da oglasa naročnik sploh ni potrdil; da je bil objavljen le enkrat (in je bil zato lahko prijavljen na festivale - taktika, ki žal ni neznana večini, tudi naših, agencij - o tem enkrat drugič); da so vodilni DDBjevi možje enostavno lagali o njem in tako naprej (celotno zgodbo ima AdAge tule in tule).
Lagal bi, če bi rekel, da mi zadeva ni všeč - sem pač zloben in brez predsodkov. Istočasno pa mi je popolnoma jasno, da takšen oglas ni primeren za javnost. Žalitev občinstva redko prinese željene rezultate. Ena od prvih lekcij oglaševalske kreative, ki sem se jih naučil (hvala Martin Mol) je bila "Tell me I'm pretty without saying he's ugly". Ali z drugimi besedami - tsunami ni grozen zato, ker je še hujši od 9/11...
(nagrajeni print oglas - klikni za večjo sliko)
(video oglas, za katerega so sprva zanikali, da so ga naredili)
men je oglas tudi čist, čist hud!
OdgovoriIzbrišimater da bi ga jaz tudi objavu. narediš en buzz okol tega. folk piše o teb vsepovsod. dobiš ogromno publicitete kot agencija, na konc se pa lepo opravičiš in to je to.
neslavna taktika :)